miercuri, 9 decembrie 2009

Viata Moderna.



fiecare fugim de ceva.oamenii fug de oameni.pisicile fug de caini,soarecii fug de pisici,hoti fug de lege,porumbei fug de noapte asa cum fuge liliacul de lumina zilei.eu prefer sa fiu pisica,soarec,hot,si porumbel.si nu am sa fug de un caine pentru ca iubesc cainii foarte mult,nu fug nici de pisica pentru ca imi plac si ele,nu fug de lege pentru ca sunt constient si cred eu ca daca esti constient nu ai cum sa fugi de ceva ce iti face rau doar daca faci rau.nu sunt eu ala bun care nu face idioteni si le spune oameniilor ca sunt idioti.nu sunt eu acel ecologist convins care ori ce arunca la gunoi(desi nu imi place idea de a arunca deseuri la intamplare),nu sunt acel religios care merge la biserica in fiecare duminica,nu sunt acel bun prieten care daca il suni la 1 noapte esti sigur ca iti raspunde,nu sunt acela care duce fetele aseara acas pentru a ajunge in siguranta (chiar daca o fac),nu sunt ala care ii place rozul si e pacifist,nu sunt agresivul care la orice ocazie da cu pumnul,nu sunt nimic din ce ar trebui sa fiu poate.nu sunt un stereotip.sa revenim.de ce fug eu?popularitate.da de popularitate fug.adica in sesnul ca nu pot concepe ideea de a intra intr-un local sa te sti cu 90% din persoanele de acolo.nu imi place sa am pe langa mine persoane care sunt numai de dragul de a fi cat mai multe.de ce mai fug?fug de serpi.da de serpi.urasc cat se poate de mult aceste animale.le urasc in sensul ca daca as da ochi cu un sarpe habar nu as avea ce sa fac.cred ca in momentul ala as vrea sa pot urla ca o fata care vede un soarece.m-am documentat despre ce se poate intampla daca esti muscat de un sarpe veninos sau nu,si nu prea imi plac chestile astea.fug de persoanele care au pofta de viteza si in acelasi timp le creste adrenalina daca trec pe culoarea rosie a semaforului.ma feresc de ei.prefer sa ocolesc 2 cartiere decat sa am ocazia sa intalnesc un tip circuland cu masina in viteaza amre si sa se apropie de semaforul la care urmeaza sa trec eu pe culoarea verde.fug de persoane care au senzatia ca stiu multe despre psihologie chiar daca nu au studii superioare acestei calificari.
fug de discutile despre politica si criza economica.fug de datul de spaga la doctor.fug de inchesuiala de la casele de marcat din marketuri.fug de oameni care atunci cand dau noroc (salutul cu mana) abordeaza diferite scheme si miscari de rotatie a palmei in jurul degetului mare.fug de oameni care se cred aratosi si dau noroc strangandu-ma de mana cu forta.fug de luatul de pastile aiurea.fug de tot ce cred ca imi poate provoca arsuri la stomac.tu de ce fugi?tu fugi de oameni de genul la care m-am referit.eu fug de multe chesti.urasc multe chesti.dar pana la urma hai sa iti zic ceva.eu nu mai fug de ceva vreme.mai bine zis din luna iulie.de ce?ca am avut piciorul rupt.deci hai mai bine sa ne plimbam printre toate chestile astea.

Niciun comentariu: